Bezpłatna dostawa i zwrot
Płatność za pobraniem za pomocą GLS
Trustpilot

Często zadawane pytania

Zamówienie i dostawa

Warunki zwrotu
Warunki dotyczące stanu zwracanego zegarka pozostają takie same:
1. Zegarek jest nienoszony/nieuszkodzony.
2. Zegarek wyposażony w:
- oryginalną folię ochronną
- oryginalne opakowanie
- dołączone broszury i akcesoria
3. Bezpłatny zwrot w ciągu 30 dni **
(zakupy zrobione można zwrócić bezpłatnie jeśli zostaną spełnione powyższe warunki)
Kiedy mogę się spodziewać dostawy mojego produktu?
Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy przed godziną 14:00, paczka zostanie wysłana tego samego dnia kurierem GLS. Możesz spodziewać się pakietu w ciągu 1 do 2 dni.
Czy mój zegarek zostanie dostarczony w oryginalnym opakowaniu?
Tak, wszystkie zegarki są dostarczane w oryginalnym opakowaniu z instrukcją obsługi i certyfikatem autentyczności, jeśli taki został wydany.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Bez problemu możesz zmienić lub anulować zamówienie, dopóki nie zostanie ono wysłane. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, możesz skorzystać z naszej usługi bezpłatnego zwrotu.

Płatność

Mój kod rabatowy nie działa. Co teraz?
To faktycznie denerwujące! Chętnie pomożemy Ci z dalszym procesem: poczekaj chwilę, zanim złożysz zamówienie, ponieważ po złożeniu zamówienia nie będziemy już mogli przypisać do niego kodu rabatowego. Skontaktuj się z nami niezwłocznie e-mailem na adres info@watchdiscounter.pl, lub telefonicznie pod numerem 0223 072 336.
Gdzie mogę zrealizować kod rabatowy?
Możesz zrealizować kod rabatowy w koszyku, podczas 2. kroku składania zamówienia. Po kliknięciu „Kontynuuj zamówienie” nastąpi przekierowanie na stronę, na której możesz wprowadzić dane. Po prawej stronie ekranu zobaczysz pole „Rabat”. Wpisz tam swój kod i kliknij „Zastosuj”. Rabat zostanie odjęty automatycznie.
Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych?
Obowiązuje limit 1 kodu rabatowego na jedno zamówienie. Zachowaj drugi kod rabatowy na późniejsze zamówienie.

Zwrot i wymiana

Czy po zwrocie zegarka otrzymam z powrotem pieniądze?
Tak, jeśli zwrot nastąpi w ciągu 30 dni od zakupu i zegarek dotrze do nas w stanie nieużywanym, nieuszkodzonym i ze wszystkimi akcesoriami. Po otrzymaniu zegarka zlecimy zwrot pieniędzy w ciągu 2 dni roboczych. W zależności od Twojego banku zaksięgowanie pieniędzy na Twoim koncie może potrwać dodatkowo 1-2 dni.
Chcę podarować zegarek w prezencie, ale nie wiem, czy spodoba się obdarowanej osobie. Czy można ewentualnie zwrócić zegarek?
Tak, zegarek można zwrócić bezpłatnie w ciągu 30 dni od zakupu. Prosimy tylko o odesłanie go w stanie nieużywanym, nieuszkodzonym i ze wszystkimi akcesoriami.
Ile trwa rozpatrzenie zwrotu?
Staramy się rozpatrywać zwroty jak najszybciej, w ciągu 1-2 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, że w okresach spiętrzenia zamówień potrwa to nieco dłużej. Gwarantujemy jednak, że zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Gdy przystąpimy do rozpatrywania zwrotu, otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem.
W jaki sposób mogę odesłać produkt?
Odeślij nam swoje zamówienie bezpłatnie w ciągu 30 dni! Pobierz tutaj formularz odstąpienia od umowy. Jak to zrobić:
1. Czy chcesz zwrócić produkt i wydrukować etykietę zwrotną? Kliknij tutaj, aby przejść do portalu zwrotnego..
2. Wpisz na arkuszu specyfikacji przesyłki przyczynę zwrotu.
3. Włóż tę specyfikację przesyłki do paczki.
4. Naklej na opakowaniu etykietę zwrotną.
5. Dostarcz paczkę do punktu nadawania przesyłek DPD

Oferty

Przy ofertach widzę odliczanie czasu. Czy mogę poczekać do ostatniego dnia?
Nie możemy zagwarantować dostępności zapasów. Oczywiście próbujemy ją jak najlepiej oszacować, ale doradzamy, aby nie czekać z zamówieniem zbyt długo!
Czasami przy zegarkach podana jest „Cena od”. Na czym opiera się ta cena?
„Cena od” to zalecana cena sprzedaży, którą podają same marki. Nie oznacza to, że będzie to cena ostateczna, w końcu jesteśmy sklepem z promocjami ;-) Nasze oferty i ceny zależą od zakupionych ilości / zapasów. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować Ci atrakcyjną cenę.
Przy zegarku, który chcę zamówić, pojawia się komunikat „Wyprzedany”. Co teraz?
To znaczy, że wybrany przez Ciebie zegarek został niestety wyprzedany. Skontaktuj się z nami, pisząc na adres info@watchdiscounter.pl, lub dzwoniąc pod numer 0223 072 336. Być może będziemy w stanie określić, kiedy zegarek znowu będzie dostępny.
Czy „przegapione promocje” są jeszcze do kupienia?
Być może mamy jeszcze w magazynie jeden z produktów, na który promocja się skończyła. W takim przypadku będzie on oczywiście do kupienia. Doliczamy jednak koszty administracyjne w wysokości 10 euro.

Produkty i marki

Czy sprzedajecie oryginalne zegarki?
Tak, sprzedajemy wyłącznie oryginalne markowe zegarki.
Czy macie również sklep stacjonarny?
Prowadzimy tylko sprzedaż przez Internet.
Jak usunąć zbędne ogniwa z bransoletki zegarka?
Masz różne możliwości. Możesz zlecić to u jubilera.

Gwarancja i wady

Czy otrzymam gwarancję na zegarek?
Tak, na zegarek otrzymasz 2 lata gwarancji. Nie obejmuje ona uszkodzeń spowodowanych przez wodę i upadek. Oczywiście, jeśli dojdzie do uszkodzenia, zawsze wspólnie z Tobą poszukamy najlepszego rozwiązania.
Mój zegarek zepsuł się w okresie gwarancji. Co mam zrobić?
Każdy przypadek jest inny, dlatego skontaktuj się z nami e-mailem na adres info@watchdiscounter.pl, lub telefonicznie pod numerem 0223 072 336.
Czy WatchDiscounter może naprawić mój zegarek?
Tak, możemy naprawić Twój zegarek. Naprawy są jednak wykonywane przez firmę zewnętrzną, poza naszym biurem. Dlatego musisz liczyć się z kilkutygodniowym czasem naprawy.
Ile kosztuje wykonanie naprawy przez WatchDiscounter?
Poniżej przedstawiamy zestawienie wykonywanych przez nas napraw i ich cen. Odesłanie zegarka po naprawie (przez nas do Ciebie) jest zawarte w cenie.
  • Skrócenie bransoletki: 20,00 EUR z VAT
  • Wymiana zapięcia: 25,00 EUR z VAT
  • Usunięcie uszkodzeń spowodowanych przez wodę: 60,00 EUR z VAT
    (wymiana zegarka + serwis + bateria)
  • Kombinacja paska/koperty: 100,00 EUR z VAT
    (• Kombinacja paska/koperty: 100,00 EUR z VAT )
  • Naprawa mechanizmu + serwis i bateria: 60 EUR z VAT
  • Zresetowanie wskazówek/indeksu: 30,00 EUR z VAT
  • Wymiana koronki: 40,00 EUR z VAT
    (łącznie z nową koronką)
  • Bateria + wodoodporność: 25,00 EUR z VAT
  • Wymiana kamieni (szlachetnych): 30,00 EUR z VAT
  • Usuwanie zaparowania od wewnątrz: 30,00 EUR z VAT
Uwaga: Są to ceny szacunkowe. Każdy przypadek jest jedyny w swoim rodzaju i faktyczna cena może się różnić od cen podanych tutaj.
Wszystkie produkty
objęte bezpłatną dostawą i zwrotem
Zapłać później
Pobranie pocztowe za pomocą GLS
Dostawa w ciągu 1–2 dni
Zamówienie złożone przed godz. 14:00
Trustpilot